Veelgestelde vragen

 

Komen de kleuren van de producten in de webwinkel altijd overeen met de geleverde producten?

Wij doen ons uiterste best om foto's te plaatsen van een juiste weergave van de kleur van het artikel. Toch kan een foto die u op het scherm bekijkt er iets anders uitzien dan het product zelf. Dat hangt onder meer af van het schermtype en van beeldscherminstellingen van uw computer.

 

Wat zijn de levertijden

Alle artikelen zijn in principe uit voorraad leverbaar. Indien een artikel toch niet op voorraad is, nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. Artikelen besteld voor 13.00 uur en betaald, worden nog dezelfde dag verstuurd. Als u heeft gekozen voor vooraf overmaken worden de artikelen direct na ontvangst van de betaling verstuurd.

Jut en Juul verstuurt alle bestellingen als pakketpost met track en trace via DHL. Bestellingen geplaatst en betaald voor 13.00 uur worden dezelfde dag door ons verstuurd. Bestellingen na 13.00 geplaatst en betaald worden de volgende dag verstuurd. DHL bezorgt ook op zaterdag!  Doorgaans worden de pakketjes binnen Nederland de volgende dag bezorgd. Naar het buitenland duurt 2-4 werkdagen, afhankelijk van het land. 

 

Afleveren van bestellingen op het door u opgegeven adres:

Geef altijd een adres op waar overdag iemand aanwezig om uw bestelling in ontvangst te nemen!
Dit kan natuurlijk ook uw werkadres zijn. Als u een pakket op uw werkadres laat bezorgen geef dan altijd de naam van het bedrijf op. DHL bezorgt alleen op een werkadres als ook de naam van het bedrijf er bij staat! Indien een pakket bij de buren mag worden afgeleverd dit graag vermelden bij opmerkingen! Bestellingen kunnen door ons niet bij een parcelshop of postbus worden afgeleverd.

Wanneer een pakket de eerste keer niet bij u kan worden afgeleverd laat DHL een bericht achter. U kunt dan een nieuwe afspraak maken met DHL. Dit kan uiteraard ook uw werkadres zijn. Wilt u dit niet vergeten anders wordt uw bestelling na 5-7 dagen weer teruggestuurd naar Jut en Juul. Hieraan zijn hoge kosten van 8,95 euro verbonden. Helaas zijn wij genoodzaakt deze kosten dan op u te verhalen.

 

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland

Bestellingen boven € 45.00 euro worden gratis verzonden. Voor bestellingen onder 45.00 euro wordt 5.95 euro aan verzendkosten gerekend.

 

Wat zijn de verzendkosten naar Belgie en Duitsland

Bestellingen boven de 100,00 euro worden gratis verzonden. Bestellingen onder de 50.00 euro wordt 7,95 euro aan verzendkosten gerekend en voor bestelling vanaf 50 tot 100 euro wordt 5,95 aan verzendkosten berekend.

 

Verstuurd Jut en Juul ook naar andere landen binnen Europa?

Ja natuurlijk! Wij versturen naar alle landen binnen Europa. Verzendkosten worden per land getoond als je een bestelling plaatst.

Wil je iets laten versturen buiten Europa. De verzendkosten zijn dan afhankelijk van het gewicht en afmeting van het pakket. Geen probleem natuurlijk. Stuur een mail naar info@jutenjuul.nl met wat je wil bestellen en naar welk land je bestelling gestuurd moet worden, zodat wij de verzendkosten voor je kunnen berekenen.

 

Wat houd de cadeauservice in?

Iemand verrassen? Kraamcadeau? Verjaardagscadeau? U kunt artikelen feestelijk verpakt, (eventueel) met een kort tekstje, laten versturen naar een vriend(in), collega, familielid of bijvoorbeeld een zakelijke relatie. Geef bij uw bestelling aan bij opmerkingen of u gebruik wilt maken van de cadeauservice en eventueel de korte tekst die op het kaartje gezet moet worden. 

 

Heeft u een defect of beschadigd artikel of incomplete zending ontvangen?

Om dit zoveel mogelijk te voorkomen, wordt elk (!) artikel voor het inpakken door ons gecontroleerd op conditie, werking en juiste aantallen.

Mocht het toch gebeuren dat u een defect of beschadigd artikel of incomplete zending hebt ontvangen, stuur dan zo spoedig mogelijk een email naar info@jutenjuul.nl met duidelijke foto's. Het is dus zaak dat u uw bestelling direct bij ontvangst controleert.

Wij zullen ons uiterste best doen om u zo snel mogelijk een passende oplossing te bieden.

 

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Retouren dienen altijd vooraf via email aan info@jutenjuul.nl ovv het bestelnummer te worden aangemeld. Niet aangemelde retourzendingen worden niet in behandeling genomen. 

De kosten voor een retourzending zijn altijd voor de klant. Jut & Juul Lifestyle for Kids is niet aansprakelijk voor beschadigde of zoekgeraakte retouren. Wij adviseren om altijd te verzenden met een track & trace code en het verzendbewijs goed te bewaren tot de retour bij ons is verwerkt.

Let op!

  • Artikelen die speciaal voor u worden besteld, zoals de lampen van Hartendief, de meubels van Sebra en behang kunnen niet geretourneerd worden.
  • Bibs fopspenen en verzorgingsartikelen kunnen uit hygienische overwegingen niet geretourneerd worden
  • Artikelen uit de sale kunnen niet worden geretourneerd
  • Indien het totaalbedrag van de order na retour onder het verzendvrije bedrag van € 45,00 uit komt zullen wij alsnog verzendkosten van 5,95 in rekening brengen. Dit wordt verrekend met het terug te storten bedrag.

 

Voor uitgebreide informatie zie onze de aparte rubriek Retourneren

 

Heeft u een klacht over een product

Klachten dienen altijd aangemeld te worden per email info@jutenjuul.nl. Graag met duidelijke foto's, beschrijving van de klacht en aankoopdatum in de winkel of ordernummer als het een bestel;ling in de webshop betreft. 

 

Waar vind ik de algemene voorwaarden?

Zie hiervoor de aparte rubriek Algemene Voorwaarden 

Staat uw vraag hier niet bij, mail dan naar info@jutenjuul.nl. U ontvangt dan binnen 24 uur een reactie van ons.