Veelgestelde vragen

Komen de kleuren van de producten in de webwinkel altijd overeen met de geleverde producten?

Wij doen ons uiterste best om foto's te plaatsen van een juiste weergave van de kleur van het artikel. Toch kan een foto die u op het scherm bekijkt er iets anders uitzien dan het product zelf. Dat hangt onder meer af van het schermtype en van beeldscherminstellingen van uw computer.

Wat zijn de levertijden

Alle artikelen zijn in principe uit voorraad leverbaar. Indien een artikel toch niet op voorraad is, nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. Artikelen besteld voor 13.00 uur en betaald, worden nog dezelfde dag verstuurd. Als u heeft gekozen voor vooraf overmaken worden de artikelen direct na ontvangst van de betaling verstuurd.

Jut en Juul verstuurt alle bestellingen als pakketpost met track en trace via DHL. Bestellingen geplaatst en betaald voor 13.00 uur worden dezelfde dag door ons verstuurd. Bestellingen na 13.00 geplaatst en betaald worden de volgende dag verstuurd. DHL bezorgt ook op zaterdag!  Doorgaans worden de pakketjes binnen Nederland de volgende dag bezorgd. Naar het buitenland duurt 2-4 werkdagen, afhankelijk van het land. 

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland

Bestellingen boven de € 30.00 euro worden gratis verzonden. Voor bestellingen onder de 30,00 wordt 4.95 euro aan verzendkosten gerekend.

Wat zijn de verzendkosten naar Belgie en Duitsland

Verzendkosten voor bestellingen boven de 30,00 euro bedragen 3,96 euro. Voor bestellingen onder de 30.00 euro wordt 7.90 euro aan verzendkosten gerekend. 

Verstuurt Jut en Juul ook naar andere landen binnen Europa?

Ja natuurlijk! Neem contact met ons op over de verzendkosten info@jutenjuul.nl

Wat houd de cadeauservice in?

Iemand verrassen? Kraamcadeau? Verjaardagscadeau? U kunt artikelen feestelijk verpakt, (eventueel) met een kort tekstje, laten versturen naar een vriend(in), collega, familielid of bijvoorbeeld een zakelijke relatie. Geef bij uw bestelling aan bij opmerkingen of u gebruik wilt maken van de cadeauservice en eventueel de korte tekst die op het kaartje gezet moet worden. 

Heeft u een defect of beschadigd artikel of incomplete zending ontvangen?

Om dit zoveel mogelijk te voorkomen, wordt elk (!) artikel voor het inpakken door ons gecontroleerd op conditie, werking en juiste aantallen.

Mocht het toch gebeuren dat u een defect of beschadigd artikel of incomplete zending hebt ontvangen, stuur ons dan zo spoedig mogelijk een email (met foto indien het een beschadigd product betreft) doch uiterlijk binnen 48 uur na ontvangst!). Het is dus zaak dat u uw bestelling direct bij ontvangst controleert.

Wij zullen ons uiterste best doen om u zo snel mogelijk een passende oplossing te bieden.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Retouren dienen altijd vooraf via email aan info@jutenjuul.nl ovv het bestelnummer te worden gemeld. Niet aangemelde retourzendingen worden niet in behandeling genomen.

Voor uitgebreide informatie zie onze de aparte rubriek Retourneren

Waar vind ik de algemene voorwaarden?

Zie hiervoor de aparte rubriek Algemene Voorwaarden 

Staat uw vraag hier niet bij, mail dan naar info@jutenjuul.nl. U ontvangt dan binnen 24 uur een reactie van ons.